Sunday, March 27, 2011

Demam

Salam kepada semua pembaca yang budiman. Minggu lepas saya terkena serangan penyakit yang dinamakan "demam selesema dan pening kepala". Ya Allah, hanya Dia yang tahu saat sakit menerima semua tuh tapi saya bersyukur sebab setiap penyakit yang saya terima,dosa-dosa kita digugurkan. Alhamdulillah. Seminggu jugak la demam saya berlarutan sehinggakan kuliah saya terbantut, kehadiran di buku kehadiran dah tidak cantik seperti biasa..perasan jugak..

Selepas jer baik dari penyakit, suara saya berubah menjadi gaghau (garau) disebabkan kesan demam semua tuh. Dekat seminggu saya mendiamkan diri tak boleh melalak seorang diri didalam bilik. Selalunya saya akan menyanyi untuk kepuasan diri sendiri walaupun suara memang tak sedap langsung. \(^_^)/..akhir kalam saya, jika terkena penyakit, musibah, mehnah dari Allah, ucapkanlah Alhamdulillah kerana kita masih hidup..itu bonus dari Allah..

No comments: