Sunday, July 17, 2011

Gadget?

Salam kepada pembaca yang budiman. Saban tahun kita menunggu kehadiran gadget-gadget baru dari Nokia, Sony Ericsson, Samsung, HTC, iPhone dan sebagainya. Setiap kehadiran gadget-gadget baru, kita pasti akan menukat kepada gadget yang lebih cantik, berteknologi tinggi dan memudahkan urusan kita seharian.

Saya juga tidak ketinggalan untuk menikmati gadget-gadget yang lebih canggih dan dapat merasai sendiri kehebatan teknologi yang ada sekarang. Pilihan pertama saya untuk gadget adalah HTC Desire HD Gingerbread 2.3 , Android.


HTC Desire HD

Menagapa saya memilih HTC Desire HD? Sebabnya ianya sesuai dan aplikasinya memuaskan hati saya. Iphone 4 juga tidak ketinggalan hebatnya kerana pilihan saya adalah HTC. Anda boleh layari laman sesawang HTC di HTC Desire HD dan melihat sendiri spesifikasinya.

No comments: