Thursday, July 16, 2009

Semalaman Bersama Inteam

Pose bersahaja dari kami.

Poster besar Kelantan Motorshow '09 di Stadium Kelantan Muhammad Ke - IV

Melayan peminat tidak henti-henti.




Suasana di dalam pameran kereta dan motosikal

Akhi Syah DJ kedua di pameran tersebut

Pose menarik dari akhi-akhi INTEAM walaupun penat semacam jer.

Semalam (15 Julai 2009) adalah hari yang amat sibuk bahkan kerja-kerja hariku di HUSM seperti biasa ditambah pula akhi Hazamin ajak main bowling di KB Mall pada jam 6 petang. Saya, ahli-ahli INTEAM bersama PRnya, akhi Fairus Zainal bermain bowling sekitar jam 6.30 petang. Sejam jer main sebab INTEAM ada program di perkarangan stadium jam 9 malam. Dah la siangnya INTEAM ada program perlancaran (tak tau perlancaran aper!) bersama Tok Guru dari jam 3 sampai 6 petang. Sebelah petang release tension dengan main bowling jer. Cian syeikh2 kita semua ni, tak ada transport nak jalan2.

Pelbagai gelagat boleh saya tengok diorang main. Akhi Syah dengan jogetnya bila strike, akhi Amin selamba jer, akhi Rahim senyum lebar bila strike kali kedua dan akhi Fairus angkat tangan bila semua pin jatuh.
Hebat belaka katakan. Saya tengok jer diorang main sebab kurang minat main bowling sebenarnya. Terima kasih sahajalah pada INTEAM yang nak sponsor saya main. Pada asalnya diorang berjanji nak main jam 9 malam tapi pihak penganjur masih perlukan INTEAM pada malam tersebut so saya terpaksa batalkan bowling jam 9 malam. Nasib baik jam 6.30 petang masih ada lane kosong. Terus tempah 1 lane kasi strikeee...hehe...

Saya hantar diorang balik hotel jam 8 malam setelah selesai solat jama' (INTEAM jer). Walaupun agak sibuk hari itu, saya sempatlah mengembirakan "pelancong" yang datang ke Kelantan seperti ini. Hotel diorang menginap dekat dengan rumah saya so apa salahnya saya hantar syeikh2 kita ni guna van usang saya (adik lelaki saya drive, saya tak handal pandu van).

Diatas ini saya sempat ambil gambar sekitar program INTEAM di stadium semalam. Tak sempat ambil banyak sebab masa tidak mengizinkannya. INTEAM tak dapat hadir pada 25hb ni sebab Sultan gering kata akhi Hazamin...bila datang KB, singgah umah saya yer syeikh2 semua...

No comments: