Tuesday, September 8, 2009

Selamat Pergi dan Pulang

Gambar ketika adik Madihah di pesta buku PWTC 2009

Sekalung tahniah kepada adik Nik Nur Madihah Bt. Nik Mohd Kamal kerana berjaya melanjutkan pelajaran ke luar negara iaitu di Jordan pada 14 September 2009. Sama-sama kita doakan pemergian dan kepulangan beliau ketanah air yang tercinta ini.

Saya terima SMS darinya seawal jam 3 petang semalam.
Terkejut dan terperanjat kerana terlalu awal beliau berangkat. Tidak sempat untuk saya ungkapkan kata-kata tahniah kepadanya. InsyaAllah jika berkesempatan, hari 10 September saya akan kerumahnya buat seketika di Kelantan.

2 comments:

dariana said...

salam ramadhan kareem moga afiat dan bahagia.terima kasih kerana ziarah saya di blog tamupulaumelaka. ooo anda putera mukhtar awang! saya pernah ke rumah anda dan k'ga anada sangat saya mesrai. dgn pak mukhtar saya pernah bermalam di kamar pyan di kl zaman bujangan dulu. saya dan pyan masih berhubungan. datanglah ke http://keroncongrdariana.blogspot.com dan http://abdulhadi035333.multiply.com atau ke http://pyanhabib.blogspot.com atau pyanhabib@gmail.com

dok mana sekarang dan bila balik raya?

Muhammad Qaf Qayyum Mukhtar said...

Saya berada di kelantan sekarang ni pak cik. oh ya..pak cik pernah menginap dirumah saya, mgkin sewaktu saya masih kecil atau saya sedang merantau. mgkin juga.